Palt, plättar, paket och pyssel...

Mycket mjölmat på en dag... mår inte mina tarmar bra av...

Hämtade ett paket, en overall till Maja som jag vunnit på tradera. Majan glad!

Barnen var nästan för snälla ikväll. Åt många plättar. Bråkade inget. Gick nästan och lade sig själva!

Mamman fick mycket tid för sig själv ikväll! :-)

Pysslar på med det ena och det andra...

Skickade ett postpaket idag. Ett projekt på väg till en vän!

Slog in ett annat paket...

Nu ska jag kanske beställa ett paket...

:-)

Solen sken på oss idag! Underbart! Hoppas den lyser imorgon med!
Då blir det nog en lång lunchprommenad!!!




Kommentarer
Jessica

Ja vi får väl se vad som händer, men jag saknar ju er:P

2010-03-05 @ 08:16:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0