Mr T Tränar Tecken med charmTroll



Hemma hos katterna Bosse, Albert, Majken, Nisse och Evert. Bara 3 av dem fastnade på bild!





Fika! Fika! Fika! Jag delade med mig! :-)



Två tjejer som vi firade...

...och den lilla tappra tjejen med härlig personlighet!



Såklart hann mina ungar slumra till i bilen. De behövde det efter den tidiga morgonen... (se det tidigare inlägget!)

Jag hade också velat sova!!!!!!!



Men det får jag väl göra ikväll!

En skön dag! Men det gör inget att helgen är över så man får fara på jobbet igen! :-)








Kommentarer
Anna

Härlig bild på dig i snödrivan!!! Men vad har hänt med lilltjejen med slangen i näsan? Får fråga dig när vi ses, kanske till helgen?! Skickat lite bilder till dig på mailen. Kram, kram!

2010-03-16 @ 15:02:17
lillmarit

Underbar bild på dig!!! Den är så du! Du är superhärlig Jossan :)

2010-03-16 @ 22:33:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0