Korvkrypningar och kansken

Klockan är 20:10. Barnen sover. Jag är vaken!!!!!

Mr T jobbar..

Jag ska inte göra mycket! :-)

Kom hem med barnen vid 17:30. Lagade middag till dem och de åt bra. Själv drack jag en sån där d-tox-smoothie igen. Imorgon ska jag äta lite vanligare mat igen!

Korv! Det är vad jag är sugen på! :-) Kanske inte det första jag ska börja med efter denna kur... Men sugen!!!

Om en vecka, nästa torsdag, kanske, kanske, kanske det bärs in en ny soffa i vår lägenhet! Den är beställd och betald. Väntar bara leverans! Ska bli sååååååååååå skönt att kunna ligga ner ordentligt i Mr T´s knä!!!! Sen har vi lite andra grejer på inköpslistan! :-) Hihi... shopping!!!

Hinns det inte på torsdagen, får vi vänta ett tag, för långfredag åker vi upp till fjälls igen! Har en del att planera och handla inför resan men hur det ska hinnas har jag ingen aning om!!!!

Det ordnar sig!

Nu blir det mys i massor med bara mamman!


Kommentarer
Sara Sirviö Andersson

Hej vännen!

Om det är upp till Sädvaluspen ni ska kanske vi kan få tillfälle å träffas? Vi kan ju komma med skoter till er i år...

Keep up the good work med d-tox och allt annat på att göra-listan! Vi hörs! Kramar Sara

2010-03-25 @ 22:08:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0