D-tox och detta

Det är inte bara jag som hittar på saker. Maria på mitt jobb har dragit med mig på en tre-dagars-D-tox! Ut med allt avfall!

Idag har vi levt på färska frukter och grönsaker! Smoothie till både frukost och middag. Zuccinisallad till lunch. Åsså en massa frukt där emellan....  Vid två-fikat var jag så less på frukt så jag hoppade över...


Tröttheten och abstinensen slog till under dagen och jag kunde inte stå emot att dricka den latte Maria sen gjorde åt mig som jag egentligen inte fick dricka, men vi kom som överens om att det inte skulle skada! Jag blev som mig själv igen efter det! :-)

Men sen när jag nästan tänkte ge upp detta D-Tox-tok upptäckte jag min tunga! Den har aldrig sett så fräsch ut! Det kanske inte var nån dum ide det här!!



Barnen är friska nu! Men det tog tid. Och det tog tiden! Har inte ens hunnit blogga! Och vi missade hela helgen! Fredag hade vi bokat barnvakt och middag för 12 personer på Olearys. Vi stannade hemma... Torkade spya och tvättade...

Så var också min ena bror hemma från Uppsala... Hann inte se dem. Stannade hemma, torkade spya. Tvättade!

Nu är det bra. Maja är glad. Vi leker.

Lillebror och Mr T har åkt bort och ser hockey hos farfar!

Rätt skönt!

Ser fram emot helgen. Hoppas våra planer får att genomföra nu!

Fredag har jag en tjej- och surströmmingskväll att se fram emot.
Lördagkväll ny bokning på O´learys... fast med Mr T´s jobb. Eventuellt barnvakt över natten vilket verkligen är välbehövligt just nu!!!!!!

Kan bli en bra helg om det blir som vi vill!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0