Beatles och Bullar

Mr T är och tränar.
Barnen ser tecknade klassiker på youtube.
Har nästan glömt hur bra de är.
Disken är diskad och kaffet är varmt.
Jag har slagit mig ner i soffan en stund.

Igår bjöd jag mina arbetskamrater på Sushi! :-) Det gillades!



Bion i söndags var en riktig hit! Maja satt som en ängel hela filmen och vi tyckte om den båda två! "Prinsessan och grodan" och Maja åt nästan upp en hel liten popcornmeny!!! (jag hjälpte bara till när jag fick för Maja) Trevligt sällskap också! ;-)



Imorgon är det syjunta. Måste packa det jag ska ha med mig ikväll för imorgon är det ont om tid! Funderar på vad jag ska hitta på för projekt!??

Jag har härlig träningsvärk i benen! :-) Undrar när jag kan träna nästa gång.. Fredagkväll?? Hm.. å kanske nästa vecka... Fick typ en inbjudan till att följa med på styrketräning på lunchen någon dag nästa vecka med ett par killar på mitt jobb, men jag vet inte om jag tror att de tror att jag tror att de tror att jag skulle haka på....???  :-)

Fika... idag tog jag med mig en bullpåse och tömde några kakburkar så vi fick nåt gott till både 9- och 14-fikat. Det fick däremot inte ta något rekord över parkeringen idag för det snöar och stormar och var oplogat... Men vänta bara!!!



Jag är lite beroende av Bob Dylan just nu, men Beatles ryms också i lunchrepertoaren och ikväll kan det nog bli både det ena och det andra och "No direction home"!

:-)





Kommentarer
lillmarit

Så snygg blondin! ;)

2010-03-02 @ 22:04:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0