Vad fikar ni imorgon???



:-)

Kanske denna underbara Kladdkaka med banan???



Kakkramar!


Kommentarer
Maria

Hej Jossan!

Länge sen sist jag var in på din sida. Va fin den är!! Jätteläcker. Själv har jag lagt ner min blogg eftersom jag så sällan skrev där. Hoppas allt är bra med er och att vi kan ses nån gång snart igen! Nea hälsar till Maja och Gideon! Kram från Mia

2010-06-11 @ 09:08:34
Natty

Den här i veckan, jag har bokat paj 4 gånger. Det är otroligt?Men det gjort jag.

Hehehe!! Kaffe och blåbärpaj är min fikar idag och i veckan..



Kram

2010-06-12 @ 17:15:50
Viktoragathe

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-15 @ 10:30:58
URL: http://viktoragathe.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0