Sushi, cyklar, sömn och sanningar!



Och jag som hade tänkt blogga om Sushin jag gjorde och bjöd på i tisdags på jobbet... Jag hittar inte usb-sladden till telefonen där alla fina bilder är...

Hm... sushin var i alla fall både vacker och god som vanligt!

Lunchen idag var inte heller fel!



Pizza med salami, oliver och fetaost! :-)

Barnen har fått nya cyklar. Sina första! Maja är jättenöjd medan Gidde nog måste växa till sig lite och mest bara blir arg när det inte går som han vill...




Varför är barn så söta när de sover???



Första sanningen idag är att vi har vattenskada i köket. Här står just nu en avfuktare och surrar dygnet runt... Köket är användbart, men varmt...Just nu BARA 28 grader varmt!

En annan sanning är att jag bara jobbar en dag till, sen är det semester!!! :-) Och vi ska ut på bil semester! Jag känner att jag borde få ordning på mobilbloggandet då, eller hur!!!



Jag har hunnit prova på det här med att gjuta nu också! Här en ljusstake som jag gav bort så jag måste göra fler!!!! Jag gjorde fler grejer också, men som sagt... bilderna är i mobilen....

Hm... börjar vara dags för sängen. Vad det blir för slags dag imorgon har jag ingen aning om!

på återseende!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0