Idag är det Dylan...



...som gör mig glad!



Jag har precis ägnat över en timme åt att leta ett par nycklar som jag inte tappat bort! Sååååå onödigt!

Daten med mina tjejer blev inställd så jag ägnar mig istället åt att städa och packa inför vår semestertripp som vi har tänkt börja på imorgon! Vi är väntade i Härnösand där vi ska tillbringa första kvällen/natten. Ska bli sååååå kul!

Barnens kläder är packade. Ska packa mina egna nu. Och dammsuga... Mr T har äntligen tagit itu med att städa bilen och barnen tog han med sig! Jag njuter av ensamma tillvaron, men det går inte fort här... Jag kommer hela tiden på saker som kommer emellan mina sysslor... Bloggandet till exempel... :-) Haha... måste sluta då!!!!

:-)


Kommentarer
Emma

Så tokig nyckel!

Ni har väl åkt nu? Ha en skön semester och hälsa från oss!

2010-06-27 @ 12:23:44
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Peppe

Dylan är allti Dylan ;)

2010-06-28 @ 07:50:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0