Grannar och Granna båtar

Grannar är vi nästan med en familj som vi lärde känna i den familjegrupp vi var med i när vi skulle få Maja. De har köpt hus i närheten och äntligen tog jag mig för att gå dit med Maja för att hälsa på hennes kompis Melinda!!!

De hittade fort varandra fastän de inte alls umgåtts tidigare! :-)



Hur mysigt som helst så det lär vi ju göra om!!!

Något annat jag kan göra igen är att bara gå omkring och titta på båtarna i småbåtshamnen!



Coola båtar, snabba båtar, små båtar, mysiga båtar... alla båtar!

Ett underbart ställe som jag aldrig besökt tidigare men jag kan tänka mig att åka tillbaka dit!


Nu är kvällen snart slut igen... De bara flyger förbi...

Imorgon är en ny dag och jag ska vara bättre!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0