Ensam...



...med barnen ikväll... Vi myser! Åkte förbi Hemmakväll efter jobbet. Barnen fick välja filmer och middag... "Basil mus" tyckte Maja inte om. Det var en stor mus som var arg och då ville hon stänga av...

Nu är det dinosaurier... Till middag blev det köttbullar.

Mr T jobbar dygn.

Imorgon är det fredag... Lördag är nästan redan fullplanerad... Myser.

Hyrde en film till mig själv också! En riktig mysromantisk film! :-) Den ska jag avnjuta när barnen somnat!





Åh, just det... Mr T är klippt! Han är med i min klubb nu. Stjärnklubben! :-) Inte riktigt klok! Precis som jag! Det gillar jag! :-) Puss på dig T!!!!



Går i tatueringstankar... om jag bara var bättre på att skissa!



Mysig kväll på er alla!


Kommentarer
lakritz

Tack för kramen ifrån dig hjärtat, den var SÅ bra jusst då...

2010-06-03 @ 22:26:05
Emma

Va såg du för film? va den bra?

Puss!

2010-06-04 @ 12:58:21
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0