Frukosten är klar....



....lunchsalladen med!

Om jag hade haft ett hus skulle jag ha gått ut och satt mig med min smoothie! Men nu har jag inget hus... så jag stannar inne.

Vi var på två husvisningar igår och på en picknick där emellan. Men Mr T tycker inte om... som vanligt. Ett av husen var ett sånt där gamalt mysigt hus med massor av potential, men nä.... Mr T tycker inte om...

Suck...

Vi måste nog bygga nytt om han ska bli nöjd???

Ikväll börjar Trästocksfestivalen!!!!! Jag ska dit!


Ha de





Kommentarer
Jonthe

Bygga nytt kan vara en jättebra idé. Man får bra energiegenskaper och får chansen att bestämma det mesta. Sen får man skylla sig själv om man gjort nåt tokigt val.

2010-07-23 @ 14:47:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0