Vita broar!

Började det nya året på bästa sätt. Lämnade resten av familjen hemma och gick 9987 lyckliga steg! :-)






Äter fortfarande efter GI´s alla regler. Blir intressant att vägas på måndag och se om det är någon skillnad. Funderar mycket på om jag ska köpa träningskort eller om jag ska försöka träna hemma... Vet inte???

Mr T jobbar dygn igen. Visst gör han det ofta? Det är alltid tråkigt när han är borta så länge! Det blir inte så mycket gjort för mig idag. Ja... förutom disk, tvättvikning, städning, uppassning... Har inte riktigt den vanliga motivationen. Kanske för lite kolhydrater??

Snart ska nog Gideon sova en stund. De senaste 2 dagarna har han somnat framför "Monster Jam" på youtube. Rätt kul! Kanske blir det så idag med? 

Funderade på att gå ut med barnen och leka i snön. Men det är lite kallt. Det är snart mörkt. Ganska skönt att bara vara inne också...

Nu tömdes en låda med någonting i i andra rummet... måste gå!

Vinterkramar!!!


Kommentarer
SWEET KAYLEE

haha så tränad är jag nog inte :D slutade ju åka skidor när ajg var typ 12 :P har inte åkt sen dess. Så det ska bli kul nu!

2010-01-03 @ 14:06:11
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Peppe

harkel jag skulle visst börja efter nyår.....himlar me ögonen

Börjar på måndag !! :)

2010-01-09 @ 17:02:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0