Vabbar

Ikäll blev jag en av "dom"! Ni vet DOM som har en egen Header!!!
Jag har en egen Header!!!!
Jag har gjort en egen Header!!!
Jag har lagt in en egen Header!!!

Nu vet jag mer om hur man designar bloggen så jag lär försöka göra den till "MIN"!


Idag vabbar jag.

(Vab, Vård Av Barn, är för övrigt ett nytt ord för mig. Hörde det för första gången bara för några månader sedan...)

Imorgon med. Trist. Vill hellre jobba!
Maja spydde utanför dagis imorse. Visst kunde hon ha gjort det redan hemma!!?
Jag fick hejda Gideon i dörren, säga hej och hej då till personalen...

Jag fick tag i JAM idag. Gitarren har inte kommit än... kanske i veckan, kanske inte...
Ukulelen har gått varm här ikväll istället. :-)

Ikväll har jag för många intressen, jag vill hinna med för mycket. Nu får jag prioritera lite!

Först ska jag i alla fall lägga sjuklingen i sin säng!!

Godnatt små kamrater!


Kommentarer
Jessica

Jag visste du skulle fixa det!! Bara man tar ett djupt andetag och pustar ut så löser det sig:) Jag har skaffat ny dator nu så snart ska jag få igång photoshopen också:) tack för att du finns du me! När passar det att ses?Kramkram

2010-01-13 @ 22:10:54
URL: http://sidenmark.blogg.se/
Emma

På tjänstgöringsraporten heter det Tvp =Tillfällig vård av barn(penning tror jag). Hoppas ni blir friska snart!

2010-01-15 @ 13:26:33
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0