Söndagssysslor



Började dagen med "broarna runt" så fort Mr T kommit hem från jobbet. Många fina vyer finns på den promenaden! Där jag passerar ca 4.000 steg finns ett hus som är till salu. Det är stort. Det har läge. Det är dyrt.. Ändå är det ett av de första objekt som vi är överens om skulle passa oss... hm...

Efter lunch gick vi på bio. Hela familjen. Mr T lessnade ganska fort på att barnen inte satt stilla. Tror de var lite för trötta, i alla fall den lille. Filmen var inte så fängslande heller... Vi lämnade våra platser efter lite mer än halva "Alvin och gänget 2" men det var ju ändå en upplevelse för både barnen och oss vuxna!

Kanske var lika bra att vi gick före för då hann vi in på Barnens Hus och inhandla lite presenter till Oskar och hans 3 veckors-lillasyster! Wåfflor på menyn och det var inte fel! Det tackar vi för!!!

Middag, bus och nattning och så var kvällen snart natt. Mr T sover också. Han ska sitta uppe inatt igen och se JVM... sicken tok!

Jag önskar att jag kunde njuta mer av att få en stund över för mig själv och jag skulle nog njuta också om jag hade lika mycket kreativitets-motivation som vanligt! Just nu känner jag bara för att sätta på en film och somna i soffan... så blir det nog också!

Fuskade lite med GI´t idag. Det funkar inte riktigt bra. Hjärnan får inte nog bränsle! Där hjälpte wåfflorna en hel del! Jag ska lägga till lite snabbare kolhydrater under vecka 2! Måste ändå göra det om jag ska orka träna!

Ja, det känns som om vi har hunnit en hel del idag. Imorgon jobb igen, sedan blir det vägning! :-)

Önskar alla en härlig måndag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0