Morgonmys med minimannen

Finns det någonting bättre än att vakna på morgonen och må bra?
För mig är det underbart.

Mr T hade inte ställt någon väckare så han blev liiiite sen till jobbet idag... Jag låg kvar tills han hade gått. Gideon satt vid Mr T´s dator och säg på "Bilar".

Nu leker han med bilar!

Kaffet blev godare idag. Jag har nog ofta bara för bråttom. Kaffet måste få dra lite...

Maja sover ännu, så jag vet inte hur hon mår idag.

Jag ser på nyhetsmorgon. Första gången på länge. Barnen brukar byta kanal. :-)



Vi fortsätter väl mysa en stund innan vi vet vad den här dagen har tänkt bjuda på!


Kommentarer
NOUVEAU

Heej :) Tack!

Jaa vad vill du veta ? Samtalet igår tex handlade om en praktikplats. Det kanske inte låter så speciellt, men efter att inte ha haft något att göra på ett och ett halvt år så känns det helt underbart att bara få något att göra! Att få en sysslesättning :) Så nu är frågan bara när jag ska börja. Sen är det en hel del andra saker som händer just nu också. Men som jag inte vill berätta så här öppet :)

2010-01-14 @ 11:57:33
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
NOUVEAU

Vilken fräsig header du grejat förresten! :D

2010-01-14 @ 11:58:43
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0