Kvällen...

...har varit väldigt lugn. Barnen var trötta efter dagen på dagis. Det tog över en timma för dem att äta middag. Nästan dags för välling direkt efter...

Nu sover de.

Mr T har ringt hem och sagt god natt...

Imorgon händer nåt kul! Jag och syster ska träffa två kära kusiner. Göra sushi, korka upp nån vinflaska, ha en riktigt mysig kväll!!! Åh, vad jag längtar!

Har förberett en liten suprise också! ;-) Kul, kul!!!!!

Det är lite kallt ute. Lite... -27 när jag körde hem från jobbet. Härliga tider!

Ja, nu ska jag ägna mig åt annat!

Puss & kram allihopa!


Kommentarer
Jessica

Ha en mysig kväll!!!!Kram

2010-01-08 @ 08:14:31
Emma

En suprice! Va kan det vara!?

2010-01-08 @ 08:23:03
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0