Fredagsfunderingar...

Barnen sitter som fast i en popcornskål... Första gången vi köpt hem det faktiskt! Om de somnar någon gång ikväll ska vi vuxna mysa med varsin smoothie framför en film...

Kom precis hem från Maxi... Bara småhandlat. Barnen behövde få springa av sig och de tycker attd det är så roligt att springa omkring på affären! Kanske mest för att mammma skriker på dem hela tiden???

Nåja....

Imorgon får vi lyxa till det lite! Mina föräldrar kommer hit och ska sitta barnvakt så jag och Mr T får gå ner på stan och shoppa lite!!! :-) Som tack ska de få en lunch och såklart umgås med sina härliga barnbarn! Maja och Gideon ser fram emot det! Och jag med!!! :-)

Tror att jag ska ställa mig och diska nu... så det blir bortgjort! Fick en god fredagsmiddag! Fläskkotletter och klyftpotatis med en massa grönsaker! Mr T har lärt sig hur han ska samla +poäng hos mig!! :-) (grönsakerna)

Disken var det ja...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0