Färgglada fynd och FIKA!!!!



Shoppingen gick ju tokbra! Barnpassningen med! Men färgglatt vet jag inte....???



Idag kallade broarna på oss igen! En skön promenad i -2, innan söndagskalas hos en 12-åring (imorgon) där fikat var uppdukat och det fanns inte bara 7 sorter!!! Ingen GI-dag idag inte! :-)

Tack för fikat!!!!



Jo, men förresten, lite färg i tillvaron satte allt lördagens shopping:



Nya gardiner! De behövs både strykas och sys upp, men de gjorde sig bättre än jag trodde! Det krävs en smula engagemang för att få upp de nya gardinerna till vardagsrummet också.. Det får bli när det blir... :-)

Nu engagerar jag mig i tofflor!




Kommentarer
Emma

Du är det fyndigaste!

2010-01-19 @ 19:25:24
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0