Duschkrasch!

Fredag kväll somnade jag 20:15. Skulle bara söva barnen och Mr T skulle väcka mig om jag somnade. Han hade visst försökt... flera gånger...

Lördag spenderade jag med Maja. (Gideon och Mr T åkte ut på en skotertur) Vi tog en promenad till Konsum med pulkan och köpte lördagsodis. Sen bakade vi en massa små pajer. Mest för att jag ska slippa äta havregrynsgröt på jobbet nästa vecka!

När grabbarna kom hem gjorde jag mig klar för en kväll med mina brudar! Mat på lilla kina och Bananasplit!!! :-)
Mycket gott och mycket åt vi!

Vi såg Sherlock Holmes på bio. En sevärd bit! Riktigt rolig ibland.

Söndag blev det ingen sovmorgon heller då Mr T lekte privatchaufför inatt. Han lade sig på madrassen i rummet för att inte väcka någon av oss men jag märkte aldrig det för jag hade ju ändå ett barn på var sida av mig...

Det blev en längre promenad än vanligt idag. Det var skönt!

Efter middagen var jag helt knäckt. Sov nog närmare en timme i soffan medan barnen hela tiden klättrade, hoppade och hade sig runt om mig. Mr T fattade inte hur jag kunde sova.
Inte jag heller. Måste verkligen ha varit slut.... Var fortfarande trött i duschen efter luren, då jag behövde lite extra stöd och höll mig i duschstolpen på väggen. Den lossnade.... 

Längtar nästan till sängen nu också, men det kanske är efter spikmattan för nacken är stel.

Imorgon ska vi gå på husvisning! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0