Byte bland blommor !

Ikväll var det faktiskt Maja som diskade! Helt otroligt att en treåring fixar det! Maja diskade och jag sköljde. :-) Då gick det undan!



När jag kom hem efter jobbet hade barnvakten och barnen ätit taco´s. Mr T  på väg till Piteå för att se 3D-Avatar! Eventuellt tar jag igen det i helgen och går ut med några tjejer och äter middag och går på bio???? Hoppas det!

Jag bytte gardinerna idag, och strök dem!!! Inte likt mig, men det blir ju mycket finare!!! Inte för att de passar ihop med alla leksaker i rummet, men det blev ju ganska fint!

Jag har tänt en massa ljus
Lugnet har lagt sig
Dags att mysa en timma innan spikmatte-dags...
Imorgon heldag på dagis.




Gitarren hann gå varm ikväll! Den gamla då... Den nya har fortfarande inte kommit!!!!!!!! Gaaaaahhhh!!!! Vill inte vänta längre!!!!!!!!!!

Och så kom ett nytt halsband med posten! En gitarr till såklart! "Du gillar gitarrer, va?" sa barnvakten... :-)

Tack för barnpassningen och kojbyggandet!


Kommentarer
Marit-san

Det är roligt att läsa din blogg. Du är så flitig att uppdatera den! :) Men du bör ändra i rubriken på startsidan från "trånbodd virkare"! Vet inte hur man riktigt ska tolka det!? :D

Puss o kram

2010-01-19 @ 22:18:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0