Ämne: B

Biskvier - för Torsdagsfika måste man ju få! Klockan är över 21 och jag har spenderat hela kvällen i köket!




Barnen - sover sedan en kvart!

Bilder - har jag tagit idag. Till en fototävling. 3 teman, det ena oknytt! Fick en bra bild!

Bio - blir det nog på lördag, efter middag ute! :-) Ska bli så kul! Mr T hade för höga förväntningar på 3D-bion i            Piteå igår så han tyckte inte det var så märkvärdigt.

Benen - blev rysligt kalla idag under min lunch, då jag tog en hel timmes promenad med Peppe runt omkring             i arbetsorten! Önskar kameran hade hängt på axeln för vi passerade underbara vyer! Det tog några minuter sedan jag kommit in igen innan låren tinat! Men det var det värt!

Blogga - snart klar och då ska jag provsmaka baket, dricka the och se film!

Det var väl det jag hade på B idag..... :-)


Kommentarer
Åsa

Kakorna ser verkligen goda ut :)

2010-01-21 @ 08:21:05
Jessica

Bravo bruden!!!

2010-01-21 @ 08:35:56
Emma

När får vi jomma o smaka?

2010-01-21 @ 19:14:53
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Peppe

Kakorna VAR goda ! :) Idag är det Tomas tur(otur???)

2010-01-22 @ 08:35:32
Stefan

Hej Jossan

Suveränt goda kakor, jag har satt i mig halva kakburken! Trevlig helg

2010-01-22 @ 14:58:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0