Vackra vävda vänner!

Fick ett roligt kuvert med posten idag! :-)



Dessa vävda tygetikeetter ska då sys fast på det jag "craftar". Det senaste projektet är en virkad kofta som nu bara saknar knappar och denna etikett då.... Med medföljande tofflor där trådar ska fästas.. Varför är det så jobbigt att fästa dessa trådar...???

Problemet är att vi har inte haft syjunta lika ofta nu när jag jobbar heltid... Hm.... Tänkte eventuellt leja bort jobbet med att sy fast etiketterna till en av sömmerskorna på juntan! ;-) Vi får se till att det blir en junta snart! :-)

Nää... nu blev jag sugen på Fridas Arraksbollar! Åh... måste nog titta in i frysen... Eller, kan jag låta bli????

Idag har jag också typ kanske införskaffat en sån här:



Lite coolt!!!!!!!!! :-)




Kommentarer
Helen

Fina tygetiketter! Vart beställde du dem? Min Namnband?

2010-02-23 @ 17:13:57
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/
Emma

På fredag!

2010-02-23 @ 18:28:54
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0