Tycker inte om tisdagar!

Jag har aldrig tyckt illa om tisdagar. Det gör de på jobbet och nu är jag smittad. Jag tycker numera inte om tisdagar! Hatar tisdagar! Vill aldrig mer uppleva en tisdag som denna!



Ska försöka göra kvällen bättre än dagen. Hur har jag ännu inte funderat ut.

Det är dags att skicka in bilderna till fototävlingen jag är med i. Kanske hamnar jag vid datorn och försöker välja bilder???

House har säsongsstart kl 21:00. Då är jag där!


suckar...

Imorgon e en annan dag!


Kommentarer
Emma

Vadårå? Vad har Tisdag gjort dej? Han ska ju bara passera så att det kan bli Onsdag :)

2010-02-02 @ 20:48:17
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Peppe

Haha....va vare jasa ?! :)

2010-02-03 @ 20:16:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0