Torsdagstänk

Torsdag morgon, 07:08.
Morgonpigg som vanligt.
Det är nåt konstigt med ett öga... Det bara rinner. Inget smink idag!

Inget Torsdagsfika heller. Börjar bli van vid att bara äta en frukt till kaffet. Snart två veckor sedan jag bakade!!! Inte likt mig!

Jag ska på jobbet, övriga familjen får stanna hemma. Mr T vabbar.

Gideon leker med en kartong. Båt-skeppet kallas den. Barnen är pirater.

Mr T har sett hockeyn inatt, undrar hur trött han kommer att vara idag, och hur stökiga barnen då blir... Men men... jag ska ju på jobbet jag.. Kanska springa och ta det nya rekordet?

Jama på lunchen... Har gitarr, ukulele och munspel att träna på. Hittat ett bra rum som brukar vara ledigt då. Med bra ljudisolering!

Måste gå!


Kommentarer
Emma

Jamma! Tack för igår!

2010-02-27 @ 09:43:03
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0