Thaimys Tvätt och don´t think Twice!

Mitt horoskop igår: ".....- kanske kvällsplaner som ändras i sista stund."

...och Gideon spydde.

Idag: "Tecknen ställer en tämligen jäktig dag i utsikt för Vågen - kvällen tycks däremot kunna bli i din smak!"

...alltså ingen spya ikväll???

Men spring efter barnen hela morgonen, ska strax jäkta till tvättstugan...

Vi hann ändå ha en mysig kväll igår. Jag och några fina tjejer!



Aldrig ätit sådana här röda diamanter förr! Jättegoda!



Jättegod Thaimat, nån slags nudelwok. Tårta, och glass och "Thaikaffe", ;-) såklart!



Ibland funderar jag på om jag måste försöka bli lite mer seriös. Kanske måste sluta vara så pinsam som jag kanske egentligen är. Jag tror att grejen är att jag inte riktigt tänker efter före. Kanske för att jag har tänkt så mycket i mitt liv redan att jag nu tar tag i saker och agerar istället för att tänka. Men ibland bara undrar jag vad folk får för intryck av mig. Jag har egentligen ingen aning. Jag vet bara att jag inte är som förr. Idag är jag gladare. Idag är jag livsnjutare. Idag är jag inte blyg. Idag mår jag bra. Idag vill jag vara den jag är.

Hm...

Har hört också att min bloggadress sprids på jobbet så kanske jag ska sluta SPRINGA nu..... ???

Nåja... tvättstugan!


Kommentarer
Emma Ö

Tjing! Vilken härlig blogg du har , Jossan. Jag kikar in här ibland och minns gamla tider :-) Ha en skön lördag! /Emma

2010-02-27 @ 13:44:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0