SöndagsSvammel och SoffSömn

Det är mycket i huvudet nu. Och det ligger många projekt på hyllan. Hyllan som jag hade tänkt rensa i helgen. Det blev inte av.

Helgen blev kort. Fredag somnade jag tidigt med barnen. Sambon som skulle väcka mig gjorde inte det...
Lördagen gick fort, men vi fick mycket gjort. Ner på stan. Lunch på Max. Bilen besiktad (fast det gick dåligt). Soffor provade, lekland invaderat, spagetti-carbonara-middag och det bästa...

Munspel inköpt!



Kanske därför det inte blev så mycket rensning...???

Igår kväll svor jag över soffan som vi inte köpte då jag försökte mysa (sova) i Mr T´s knä. Vi måste göra om i lägenheten så det blir lite bekvämare, så vi kan bo kvar ett tag till. För det här med att köpa hus har nog aldrig känts mer avläset....

Imorse vaknade jag med nackspärra... Skyller på soffan, lite, och på Gideon som lägger beslag på de bästa kuddarna!

Men idag kom jag i alla fall igång med lite städning då Mr T for på gymmet. Varför det blir mer gjort när han är borta än när vi båda är hemma måste bero på att hans favoritställning är vid datorn...

Rester till lunch, sen en ny sväng ner på stan där jag träffade 2 härliga tjejer. Shopping, fika och tjejsnack och middagen klar när jag kom hem igen! :-) (kyckling)

Efter middagen lagade jag midda till imorgon, men det får bli ett eget inlägg.... :-)

Imorgon jobb... ett jobb som jag för övrigt tackat ja till att fortsätta på. Har heltid där nu fram till augusti, typ... Det känns bra nu. Men det kändes inte bra att säga nej till mitt kära solvik! Inte alls bra!

Det blir nog bra till slut!


Kommentarer
Jessica

DU har bestämt dig, jamen va bra!! Jag längtar till sommaren, hoppas du vill brumma med mig mycket!

2010-02-22 @ 10:02:19
URL: http://sidenmark.blogg.se/
Helen

Visst har du skickat in ansökan till oss också? :-)

2010-02-23 @ 17:12:19
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0