Krasch och kakor!!!

Mår lite illa just nu.

Dels för Anja Perssons krasch i störtloppet. Usch så jobbigt det var att se den!

Men sen också för att det finns de som är värre än mig när det gäller att baka!!!!!



Flera av dem är fastrar till mina barn! Idag fanns det 10 sorter på bordet på Faster P´s kalas!

Sen överöstes fastrarna (och alla andra också) med pussar och kramar från min son innan vi åkte tillbaka till stooorschtaan...

Nu är jag ensam vaken. Barnen slocknade i bilen och Mr T har tänkt se hockeyn inatt så han gick och lade sig direkt vi kom hem.

Nu ska jag njuta av de få timmar till som jag är vaken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0