Jag blev utringd idag...

Inte till jobb, till pulkbacken!



Packade korven och nybakta kakor och barnen förstås och gick ut!
Underbart vinterväder. Barnen hade superkul och jag tror att det bara var jag som frös om fötterna! Jag måste verkligen inhandla riktiga SNÖSKOR!!!!

Vi kom hem några timmar senare, men Maja var så trött att hon somnade på boben på vägen hem! :-)



Efter den sista lilla bilden där så ramlade hon av boben och ville sitta i vagnen! Hon låg sedan däckad hemma i soffan en timme och lite till medan jag och Gidde åt middag framför var sin dator.

Nu har jag gjort det mesta och lite till på söndagslistan och det enda jag har kvar är att påbörja virkningen! Det ska jag väl kunna hinna! :-)

Om alla helger var så här härliga!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0