Bombay chai och Brunsås!

Os
Skidskytte
Snön vräker ner där

Det är lugnare här
Sovande barn
Allerstidning...

Korsord och tv...

Skönt avslut på den bästa helgen på länge. Kanske för att barnen sov hos farfar en natt och jag har haft tid för mig själv.

Jag känner mig helad!

Årets andra semla slank ner idag. Jag har redan ätit två fler än jag brukar äta innan fettisdag! Men man kan ju inte tacka nej när man blir bjuden! :-) Tack sys!

Kommer inte ihåg när jag gjorde en brunsås sist, men takterna satt i! En riktig söndagsmiddag blev det idag! Älgfärsbiffar med potatis och brunsås och en massa grönsaker! Mmmmmmm! Det bästa är att det blev rester över till imorgon!!!! Det är inte fel att känna älgjägare!! ;-)

Nä, nu ska jag fortsätta njuta av mitt liv!!!!!!

Alla hjärtans-dags-kram!



Kommentarer
Peppe

Egentid ! Jeeeh :) Rester är ju inte att förakta(säger den som nästan bara äter köp-paj haha )

2010-02-15 @ 08:25:29
Peppe

harkel Skrev jag inte precis nyss och inget kom med ??!?!? Prövar igen då :)



Egentid ! Jeeeh :) Rester är ju inte heller nått att förakta(säger den som äter köp-paj haha )

2010-02-15 @ 08:29:05
Peppe

kliarme i huvve???

2010-02-15 @ 08:29:42
Emma

Kram

2010-02-15 @ 19:12:33
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0