Är jag underhållning??

Jag hette visst det idag och kan hända är det många som har roligt åt mig... kanske med mig???
Jag tar det positivt, har inget emot att roa folk!
Senaste dagarna har jag pikats en hel del! Vissa saket av uppenbarliga själ...

Men jag märker små egenheter hos andra som inte är helt olik mina.
Inte för att jag så gärna ger igen. Jag är snäll!

Hissen är ju en grej... :-)




Jag sitter och fixar med bilderna till fototävlingen, men de blir inge bättre.. Skickar dem nog precis som de är tagna. Här är en bild som jag inte ska skicka in:



Kopparhuset och solen.

Av min kväll återstår nu inte så många minutrar. Ska ägna dem åt gitarren... :-)



Jo.. välkommen prins Walter till världen!!!!




Kommentarer
Peppe

Jihoo, hissbilder !

2010-02-05 @ 07:29:06
Emma

Puss

2010-02-05 @ 08:33:32
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Jessica

NEEEEEEEEEEEEj, vad tokigt att ni va till mig å jag va inte hemma!! OM du kollar bloggen så ser du vad jag gjorde...jaja vi får träffas en annan dag!Kram

2010-02-06 @ 18:29:34
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0