Suggor på sommarcafé och solhattar!

På Lilla Hjärtat fattar man temat! Hjärtan och rosor och änglar. Men där finns också grisar! :-)





Så söta! Medan de större går omkring i en hage springer kultingarna lösa runt på gården och grymtar lagom åt cafébesökarna! Hur mysigt som helst!!!

Giddes solhatt är klar. Men ni kanske inte vet att jag börjat på en ens för det gjorde jag igår... De går fort att göra! Så här blev den!







Maja var en bättre modell idag...
..och igår... kolla in min prinsessa!!!



Imorgon är det arbete som gäller! Det känns ganska bra. Tillbaka till vardagsrutinerna igen. På tisdag är det dagis för barnen för första gången på 7 veckor. De längtar dit!

Nu ska jag försöka stå ut på Orbitreak:en en stund! :-)

Jag tror att jag har gjort det jag hade tänkt idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0