Söndagkväll i soffan!!!

Äntligen hemma! Eller ska man säga så? Vi har haft en drömsemester i helgen. Jag och brudarna! Mandelmamman och Sidenflickan! Sista milen blev man lite frusen och det var länge sedan jag njöt så av en varm dusch som ikväll! De senaste dagarna har vi ju bara "duschat" i havet!




Har en massa fina bilder från vår Höga Kusten-tur men jag hinner nog inte lägga ut så  många innan jag somnar. Lite sliten är man allt!



Fredag startade vi från Umeå 10:30 (tack-kramar till Pernilla här för härligt umgänge torsdagkväll). Framme vid Skuleberget laom till lunch. Där åt vi det godaste på hela helgen -  Cesarsallad!!!! Ett tips för andra resenärer som är hungriga i trakterna där!!!!!!! Restaurang Kryp in vid Naturrummet!

Vi såg lite folk vandra uppåt bergssidan och blev lite sugna på att göra likadant!! Därför gjorde vi det på hemvagen! :-)



Ute vid havet var det lite lokal dimma, men den drog bort sen, lagom till dess vi hittade havsbadet. Först villade vi in oss i skogen via en stig av blåa prickar! :-) Blev till slut tvungen att ringa till campingen och fråga hur lång slingan var!!!

Bada fick vi till slut i alla fall!!! Kallt och uppfriskande! Inte för att vi är snåla men att måsta betala 5 kr för att få duscha på campingen... hm... vi valde havet!



Fler bilder än så får ni inte idag! Jag måste sova innan jag ska upp å jobba!!!!! 

:-)


Kommentarer
lillmarit

SKÖNT att ni är hemma igen!!! :)

2010-08-15 @ 23:14:53
Emma

Härliga bilder!

2010-08-16 @ 19:12:13
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Emma

Tack för att jag fick följa med!

2010-08-16 @ 19:14:29
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0