Mulet men Mysig Morgon!



6:55

Gideon ropar på mamma. Han hittar inte mig direkt. Jag ligger och sover i hans säng. Han och Maja ligger nämnligen i min....

Vi går upp. Tar med favorittäcket till soffan. Slår på barnkanalen. "Timmy"!

Kokar upp vatten. Välling. Kaffe. Norran. 

7:42

En timme går fort på morgonen. Det tar lite tid att komma igång. Eller... det tar en kaffekopp...

Nu börjar vi fundera på dagen....


Jag har semester den här veckan och bestämde tillsammans med Mr T att vi ska träna varje dag den här veckan. Minst ett pass var varje dag, hela veckan!!!

Måndag gick vi tillsammans runt broarna med barnen i vagn. Sen kände vi oss värda en riktigt god middag, så vi bjöl in oss på middag hos min storebror "Grillmästaren"! Och gott var det!!!! Tack!!! Vi längtar bara efter att hitta ett hus så att vi kan bjuda tillbaka!!!

Tisdag var jag in på gymmet och körde ett hårt pass. Mr T var ute och sprang på förmiddagen och spelade sen tennis på kvällen. Men före tennisen hann vi åka iväg med motorcykeln på husvisning, utan barnen, men med ett par vänner. Vi kanske besöker banken idag, inte för att det blir det huset kanske men för ett nytt lånelöfte...

Onsdag... idag, har Jossan kraftigt skön träningsvärk. Det blir nog broarna runt med familjen igen!

:-)



Kommentarer
Emma

Så duktig!

2010-08-05 @ 21:03:25
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0