Klättrande Knuttar i Kalasväder!

Här kommer mer härliga bilder från helgen!!!



Jessica Jumping!



Korten ovan är från Bönhamn. En sommaridyll! Korten nedan är från Mannaminne... ett annorlunda ställe!



Frukost i stugan igår. Tänk att det var igår! Sen tillbaka till Skuleberget för bestining! Det var en ganska tuff stigning, men vi är ju tuffa brudar!!!! :-)



Det var ju helt klart värt att gå upp och jag gör gärna om det!



Sista badet. Ett kallt hav. Salusand, 4 mil norr om Ö-vik. Undrar om "Skalman" står kvar???



Vid det näst sista stoppet snubblade syster ut sitt kaffe så jag bjöd på en ny kopp! Fast hon bjöd ju på den första! Vi hade det skönt där i gräset!

Nu måste jag engagera mig i annat en stund!

Pussat till mina brum-tjejer!!!!!!!!



Kommentarer
Jessica

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag är glad att vi for!!Puss och kram

2010-08-17 @ 09:56:44
URL: http://sidenmark.blogg.se/
Emma

Jag saknar igår och Önskar att vi kan åka igen! Puss

2010-08-18 @ 20:08:12
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0