Innan åskan...



...men medan det fortfarande regnade sprang jag igårkväll 3,5 kilometer.

När barnen hade somnat, lite senare än vanligt, såg vi film. Jag skulle virka, men åskan slog ut strömmen. Vi tände ljus istället. Myste. Och för att hålla fingrarna sysselsatta tog jag fram ostkrokarna! :-)

Idag säger kroppen att den nog inte vill träna på annat sätt än lugnt. En prommenad och kanske lite yoga senare. Vid havet... vi ska ut å tälta igen. Vid en vänninas stuga! Men först måste vi vänta på att verkstan ska ringa.

Jag vaknade imorse av att Mr T skramlade med sina nycklar vid dörren. Jag tittade upp och han vinkade. Hur han lyckats vakna och kliva upp utan att varken jag eller Gideon vaknat är för mig ett mysterium! Hur som helst.. Mr T for då in med bilen för byte av hjullager... igen... Nu ska vi väl ändå kunna få bilen tyst!

:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0