Vintern rasat?



Nja, inte än va? Det snöade ju idag! Men alla brasor värmer väl upp jorden en smula så att det tinar
några kubik till!!!




Kysser våren välkommen!!!


Adde på rasten på jobbet idag:        Dagens hiss:




Behöver sova nu. Ska gå å krypa ner bland de övriga familjemedlemmarna, om de nu lämnat nån plats för mig!
Annars har både jag och Mr T konstaterat att den nya soffan är fullt möjligt att sova i!!! :-)

Imorgon jobbar Mr T och jag kommer inte ihåg sist jag var ensam med barnen en dag så jag ser fram emot det!

Får försöka hitta på någonting riktigt roligt!

Eftermiddagen kommer serdan att bestå av grovsopshantering. Vi ska tömma vinden på skräp!
Just ja.. Kommer barnvakten???

Godnatt!




Kommentarer
Emma

Jo, jag kommer!

2010-05-01 @ 12:51:13
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0