Paus Planer och Problem



Problemet:

Sambon ringer hem från jobbet för att säga godnatt, men hör inte mig...  Vad säger man då??? Eller...Vad tecknar man? Måste lära mig mer teckenspråk! Kanske måste investera i mobiler som vi kan ha videosamtal med??? En diskussion vi måste ta! Godnatt älskling! Fast du läser väl aldrig min blogg... du borde!

Planen:
En annan diskussion idag handlade om när vi kan åka till IKEA!!! Syster är med. Är ni, kusar? (Å hon med bussen!!) Skulle inte sitta fel med en sån där härlig dag med er!!!

Paus:
Min jam-kompis har varit borta i över en vecka! Lite Dylan-abstinens uppstår! Ukulelen blev nog sönderspelad i fjällen, den låter jätte-illa!! Ska försöka hitta en ny, bättre modell!

Två andra modeller har ni här! :-)





Jag har en annan plan också... Om jag får till det kan det bli kul!


Kommentarer
Therese

JAG ÄR MED PÅ IKEA & VI BEHÖVER ABSOLUT TA BUSSEN!!

2010-04-08 @ 22:20:06
Emma

Ge mig ett I. Ge mig ett K. Ge mig ett E. Ge mig ett A. Vad blir det? IKEA MED TJEJERNA!

2010-04-10 @ 08:08:13
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0