Me and My Mates Making Memories!


Lördagkväll. Pizzamaking. Coronas. Wienerbröd. Jordgubbar. Remi. Spontanitet. Skratt. Discobowling. Chokladcigaretter. X:et. The Hangover. Tills jag somnade i Marits soffa!

Det går inte ha roligare än med sådana människor!





:-)


Idag, söndag, har solen lyst på mig. Vi grillade hemma hos barnens farfar, som fyllde år! Ojdå... glömde fota tårtorna! så... det ni inte ser har jag aldrig ätit av!??? ;-)

Dags att sova nu, så man orkar jobba hårt imorgon. Mycket att göra då!



Godbye is to good a word, babe!




Kommentarer
Jessica

Marit hade helt klart snyggaste bowlingstilen....men vad hände med poängen;)En annan vann ju!Tack mina gummor<3

2010-04-25 @ 23:11:19
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0