Busstur med Barnen till Byn

En sån där rolig ide jag kom på... Stressade hem från jobbet igår och packade en liten påse... Sen tog jag och barnen bussen med morfar och åkte till Fällfors och sovde över. Bara för att ta bussen hem igen idag på morgonen! Men kul var det! Mysigt!



Vi lekte med mina gamla leksaker och tittade till min nya... Gideon fick följa morfar och städa bussen. En stolt liten pojke somnade rekordsent och fort efter kl 22!



Nu är vi hemma igen och väntar på Mr T som kommer hem efter 2 dygns jobbresa! En nudelwok är på gång!



Vid en av byarna på vägen till morfar kryllade det av flyttfåglar! De gick inte räkna. Tranor, svanar och storspov tror jag det var vi såg. Sen skrek barnen också varje gång vi körde förbi en hästhage... det finns några stycken efter sträckan! :-)

Nu väntar nya äventyr!

Ikväll blir det en Jossan-Jessica-Marit-kväll och den ser jag verkligen fram emot!!!!!!


Trevlig lördag på er alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer
Emma

-Där är ju MiN morfar!

2010-04-24 @ 21:06:52
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0