Mammamys med pysselprojekt.

Idag har jag haft det bra!

När barnen avlämnats på dagis tog jag itu med flera olika projekt! Jag lade mosaik på min hall-pall. Kanske hinner jag foga imorgon? Jag målade en dörrskylt åt en vän ;-) Vill inte lägga ut bilder på den ännu...

Sen åt jag en härlig pytt med paprika, salami, zuccini, kidneybönor, majs och purjolök.


Igår hade vi syjunta. Där hjälpte jag mina vänner mer än jag ägnade mig åt mitt eget projekt, men idag har jag virkat! Detta är också någonting som jag ska ge bort. Till vem? Inte riktigt bestämt! Vad det är? -Gissa! (Ni som redan vet får inte gissa, ni får ändå inget pris!)


Spagetti och köttfärsås till middag och barnen är nöjda. De ska få en glass nu efter maten så jag får dricka en kopp kaffe i lugn och ro...

Mina avokadoträd har fått nya krukor och stödpinnar och så köpte jag ekologisk näring till dem! Både jag och Mr T hoppas på hemodlad avokado (även om Mr T inte tycker om grönsaken, han tycker bara att det är fränt!!!) :-)

Härlig onsdagkväll på er alla!!!


Kommentarer
Åsa

...å tack för hjälpen den behövdes :)

2009-09-16 @ 22:15:16
annloo

Snygg tripptrapppall! Barna e så söta och virkningen

likaså. Jag gissar att det ska bli en.........

.......

ryggsäck som man kan samla knappar i, eller

pepparkakor eller ha näsdukar i? Eller nåt sånt...

2009-09-17 @ 21:22:33
Emma

Pallen blev jätte fin!

2009-09-18 @ 08:47:12
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0