Kreativitet eller tidsfördriv???

Pallen är klar och lyser vit vid terakotta-tapeten i hallen...!



Under tiden jag målade pallen började Maja måla en tavla. När jag var klar hjälpte jag till att täcka ytan med färg. Det var riktigt roligt så det gör vi nog om! Jag skulle väl kanske ha valt lite ljusare färg med Maja valde ALLA färger och då blir det ofta till slut brunt eller grått och mörkt... Den blev riktigt fin!



Åsså var det ju syjunta igår igen! Jag tror vi var nio tjejer den här gången! :-) Riktigt mysigt och gott fika!!!
Här är mitt projekt som Maja döpt till "Kaninen". Den ska få en mössa också!



Jo, det är roligt att göra sådana saker, men i längden blir det lite jobbigt att gå hemma också! Jag har inte jobbat på snart 2 veckor och motivationen här hemma börjar tryta. Men idag har jag haft en bra dag ändå! När jag lämnat av barnen på dagis tog jag en låååååååååååååååååång promenad på ca 1½ timme. Sen fräschade jag upp mig och gjorde en smarrig choklad/kaffe-smoothie innan jag åkte ner på stan för att luncha med Sidenflickan. Hämtade barnen igen och åkte och uppvaktade min styvdotter som fyller 23 idag!!! Grattis igen!!!

Hem å laga mat till familjen, äta, dricka kaffe, blogga....

Och ikväll är det 2 avsnitt av Grey´s Anatomy!!!!!! Då är jag upptagen med det!





Kommentarer
Stina

Jag följer gärna med ut å går nångång :)

2009-09-23 @ 20:13:27
Maria

Här är vännen som fyllde 30 och som blev SÅÅÅ glad över presenterna! Tofflorna värmer mina fötter varje dag och maskoten gör Märta sällskap i sängen. Den var med till Boden vid senaste matchen... och gjorde tydligen gott:) Imorgon ska jag, med spänning, öppna postlådan! Kram maria

2009-09-24 @ 18:22:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0