Kraftigt förkyld och undrar...

...varför barnen inte kan vara sams så mamma verkligen FÅR vila. Nej, det lär inte hända före de somnat båda två! Igår fick jag ett paket från Ellos! :-)
Idag ett paket från me&I! :-)

Det är kul med paket! Och det var fina kläder!

Jag är riktigt förkyld... men ingen svininfluensa i alla fall! Mr T också lite snuvig, men barnen är pigga. På lördag hoppas jag att kräftskivan vi ska ha blir jättekul och att vi inte blir sämre så vi inte orkar dit... Mr T har ju skaffat barnvakt och jag tror mig fixa en kul tipsrunda! :-)

Och ingen blir väl förvånad om det serverasd efterrätt från min ugn???

Nåja, nu ska barnen få gå å sova så soffan blir ledig! :-)

Så smsar min härliga storebror...

hörs..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0