Händelserik helg!



Men nu sitter jag här i soffan och dricker "Gunpowder Mint"- the. Kaninen i bakgrunden ligger och väntar på att få sina delar ihopsydda. Garnet tog slut...:-( Så den blir inte klar ikväll.

Men den gula är klar! En Giraff-kokong till nyfödd... med tillhörande mössa! Maja skulle gärna behålla den till dockan men jag gav bort den till min min kära styvdotter som när som helst ska få en liten! Jag får väl virka en ny till Maja´s docka!


Dagen började lika tidigt som vanligt med en pigg Gideon. Lite städ och lite plock och lite kroppkakor. Sen ville min syster med son träffas och leka! Å så blev det att umgås tills barnen somnade. Maja och Daniel sa att de älskar varandra!



...och jag lekte som vanligt med kameran i lekparken. :-)



Mr T var på en liten firmafest igår. Jag fick äran att fixa en efterrätt till dem! :-) Tänk att få baka men slippa äta upp bakverket sen!!!!! Det borde man göra oftare! Och det blev uppskattat! Till kladdkakan serverades dumlegrädde och hallon!

Söt liten!

Jag har syndat idag också! Tömt en påse bilar... Ja, tack för den Ida! Den satt bra!



Tack och godnatt!


Kommentarer
Jessica

Hej du anonyme, min helg har varit lugn till skillnad från din, men det har varit skönt!!Har tänkt på dig, vi borde ses snart!!Kram

2009-09-21 @ 09:37:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0