Fortfarande förkyld...

men mycket piggare. Börjar längta efter att träna!!! Frågan är om jag ska köpa nåt träningskort i år eller om jag ska träna hemma???

Här har ni mina underbara föräldrar som efter 40 år tillsammans fortfarande ibland verkar nykära. Helt otroligt!!



En paprika på tillväxt! Man kanske kan utveckla självhushållning?? :-)



Idag har vi haft en skön dag. Sett lite film, ätit gott, hämtat barnen och hade man haft jobb så skulle det nog kännas som om helgen varit för kort, men jag har inget jobb att gå till imorgon och Mr T har ledigdag, så vi kan ha söndag en dag till. Om det inte vore för att barnen blir galna av att vara hemma i lägenheten en hel dag. Funderar på vad vi ska hitta på...

Imorgonkväll är det en husvisning på schemat. Tänk om man till slut skulle fastna för ett hus...!!!



Kommentarer
Jessica

fin bild på dina föräldrar=)Kram

2009-09-06 @ 23:07:08
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0