Farmor firas med full fart!

Kalas hela dagen för barnens farmor. Smarriga tårtor 3 och grillat till middag! Barnen somnade i bilen på väg hem. Nu börjar 5:e delen av "Överlevarna" på 4:an. Spännande serie i 6 delar och de 2 sista är ikväll.

Imorse fick jag en inbjudan till att komma och plocka äpplen! Tack så mycket, Stina! Nu vankas det allt äppelpaj någon dag framöver!!!


...och min kära paprika växer till sig! Nu har jag planterat fler frön också! :-)

Satte ner en nekratinkärna i en kruka också! Får väl se om det går att odla nektarinträd!?

Igår fyllde en av mina absolut närmaste vänner 30 år. Jag skickade så klart ett paket med posten och detta fick hon:

Ett par tofflor, före och efter tovning.

...och ett kort med rim.
Som en liten bonus virkade jag en maskot med Bodens färger!! :-)



Hon blev riktigt glad!

Imorgon är det söndag. Vilodag? Kanske... vi har inga planer ännu.

Snart är det dags att köra bort hojen för vinterförvaring också. Det börjar vara kallt att köra till jobbet när man börjar tidigt...  men inte imorgon...

Nu ska jag mysa med Mr T i soffan!




Kommentarer
Jessica

nej jag vill inte ställa bort hojen...

2009-09-13 @ 15:32:23
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0