Tisdag



Titta vad jag hittade på garnaffären på gågatan!!! Mini-garn! 10 små nystan á 10gram i glada färger, 49kr. Perfekt till amigurumis! Och Maja älskar dem!!! Jag började så klart med en figur på en gång! Den ska ja ge till en liten pojke som föddes igår klockan 19:06. 51 cm och 3905g! Ett stort grattis till föräldrar och moster!!!!!

Kollade på objektiv på stan också. Kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag ska köpa... Men det lutar mot ett Tamron 70-300... Så blir det nog. kanske...

Jag köpte en present till Gidde. En som han kommer att tycka mycket om! Han fyller på torsdag, det tråkiga är bara att Mr T jobbar dygn då. Så vi får fira den dagen utan pappan.



Mr T och Gidde flydde hemmet ett tag idag efter middagen och jag och Maja fick njuta av att vara hemma tillsammans. Vi har lekt och ritat, sett film och ätit glass, hallon och smoothie. Riktigt mysigt och lungt och skönt!



Nu är mitt kök komplett igen och jag kan börja baka mer frekvent igen! :-) Jag fick denna i present av min mor i förskott så att jag ska kunna baka till kalaset! Tack!!!



Åsså kom Mr T hem utan vinstpengar i fredags, men han hade i alla fall köpt presenter! Ramlösa går hem hos mig!

Imorgon ska jag förbi ett företag som eventuellt behöver en springvikarie! Spännande att besöka nya ställen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0