Kaninkropp, badhopp och Sushishop!

Det händer inte ofta... att jag är uppe längre än Mr T. Men nu sitter jag här, och Mr T har gått och lagt sig. Det sista han tecknade till mig var: "God natt, sov gott. Lägg dig nära mig när du lägger dig."

Kan ju tala om att man har inte så stort val annat än att ligga nära varandra när man har det så här trångt! 50 kvadratmeter delat på 4....  12,5! Nu längtar vi efter att hitta rätta huset!

Idag då...? Ja, Mr T kom hem från arbetspasset 08:20. 08:30 gick bilen med hela familjen till tandläkaren. Jag har för mycket tandsten tydligen så jag måste dit igen. Men som småbarnsmor måste man passa på att njuta av alla möjligheter man får att ligga ner och vila på vardagarna så jag ser faktiskt fram emot återbesöket!!!

Sushi till lunch! Mmmmmmm! (Kebabrulle för Mr T) Sen bad med barnen på Edda. Läääänge badade vi... å sen var barnen rätt slut. Hemma vid 16 och lagade kycklingwok till middag.

Åsså slutar vi dagen med ett härligt besök hos goda vänner som bjuder på fika och så klart med lite virkning. :-) Den där "gula grejen" blev klar igår och jag hann börja virka en alldeles underbar kanin. Huvud och armar igår. Ikväll har jag virkat kroppen och börjat på ett ben. Mönstret finns i boken jag köpte i sommar om amigurumis! Inga bilder ikväll dock...

Imorgon är en annan dag! Klädbytardag! (om jag löser det här med barntillsyn medan jag shoppar loss :-))

Nu börjar jag också bli lite sova-sugen.

God natt och sov gott allihopa!



Kommentarer
Hanna

hej ;-) tack för den trevliga överraskningen igår!!! Jag har nu sparat din bloggadress så att jag kan hålla reda på när du byter frisyr ;-)

hoppas vi ses ikväll för 6 fällforsare är fler än 5 fällforsare....

2009-09-19 @ 14:21:28
URL: http://hundblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0