Den här dagen började i skogen

där vi plockade stenar som vi ska måla, jag och Maja. Sen kastade vi lite kottar och stenar i vattnet. Vi hittade blåbär också! Jättegoda!

Därefter tog vi det lite lungt hemma under tiden Mr T tränade. Lunch blev kyckling och gurkmeja-kryddad bulgur!

Lite ärenden har avklarats och nu väntar jag på att få åka till Maritsan och äta surströmming!!! :-) Ska packa lite nu och sen se om jag kommer i mckläderna...

Smaklig måltid önskar jag mig själv!!!!!!!!!!

Meddelande från Maja:
kj3567890+000000987654332221§majao0000000000


Kommentarer
Jessica

hello:) haft en trevlig arbetslös dag??fast om jag känner dig rätt så är ju du bra på å sysselsätta dig!kolla in min uppdaterade blogg vettja:)Kram

2009-09-16 @ 14:09:38
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0