Aleo vera...

...party! Strax på väg. Är dyngförkyld och har legat mest idag. Sagt ifrån att jobba imorgon och det tror jag var bra då jag som smittbärare skulle göra frukost till friidrottare...

Hoppas ändå att jag är bättre imorgon!

Barnen är busiga och det förstår jag. Jag har verkligen inte varit någon bra mamma idag...

Imorgon ska barnen till Farmor och farfar och Maja längtar dit! Så.. då får jag mer vila. Hur det blir med kräftskivan vet jag inte. Det kanske får klara det utan mig och efterrätten... :-(

Sånt är livet.

Mr T gör ett bad till barnen nu så de får leka av sig lite där i. Och jag är snart hemma igen!

Hoppas Sidenflickan har det bra på sin resa! Och Anna i Frankrike! Hur har du det? Skriv en kommentar vet jag( om du nu läser min blogg någon gång mellan franskalektionerna!!! :-)

måste gå å snyta mig...  

inga kramar idag alltså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0