5.45...

...det är liiiiiite för tidigt att kliva upp....

Men det tycker inte Gideon!

När man snart har varit uppe i 2 timmar och klockan närmar sig halv 8 en lördagmorgon så känns det som om dagen kan bli låååång......

Gideon leker nu med sina bilar så snällt så jag får surfa lite ifred. Men han tycker inte om när jag läser tidningen till morgonkaffet. Den uppmärksamheten ska han ha...

Mr T får nog köra ungarna till Faarfar´s ensam så jag kan sova lite till sen. Annars sade han igårkväll att han skulle ta morgonskiftet... men jag vet ju hur det brukar bli med det och det var likadant idag!

Börjar längta efter frukost här...



Kommentarer
Helen

Tack för senast. Roligt tipspromenad o goda kakor! :-)

2009-09-05 @ 22:53:56
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0